Wednesday 15 March 2017

STROK PEMBUNUH SENYAP???

Stroke Pembunuh Senyap???


Disebabkan di Malaysia nie banyakkkkk sangat makanan yang yummylicious, lagi rasa berlemak lagi kita suka, lagi sedap lagi kita bedal, makan selagi ada makanan, jadi memang penting utk check kat hospital / klinik, tahap kolestrol/darah tinggi/kencing manis. Kadang-kandang orang yang nampak kurus pun ada kolestrol tinggi taw. Disebabkan kita suka makan dan suka tengok orang bersenam tapi kita jarang nak bersenam, asyik stress je memanjang maka kita sangat perlu berhati-hati dengan risiko nak kena strok nie. 



Strok berlaku bilamana saluran darah ke otak menjadi semakin sempit akibat daripada pembentukan darah beku (blood clot) atau pembentukan plak (daripada kolestrol LDL yang terkumpul) di dalam salur darah. Strok juga boleh berlaku disebabkan tekanan darah tinggi yg tidak terkawal yang menyebabkan kebocoran salur darah dalam otak. 

Bila darah beku dan plak semakin banyak melekat di dalam salur darah, laluan darah dan oksigen ke otak menjadi semakin sempit. Begitu juga bila kita hypertension boleh menyebabkan pembuluh darah pecah, oksigen dan darah tak sampai ke otak dan kedua-dua punca nie boleh menjejaskan dan mematikan sel-sel otak yang mana menyebabkan hilang keupayaan pergerakkan, percakapan dan lain-lain lagi. Sebab tu kadang kalau kita tengok orang yang kena strok nie lumpuh di sesetengah bahagian badan. Lebih teruk strok boleh menyebabkan kematian taw! 


Bagaimana Vivix yang kaya dengan Resveratol dapat membantu pesakit Strok?


Mengawal tekanan darah dan mencairkan darah beku dibahagian otak.
Menurunkan kolesterol LDL ("kolestrol jahat") dalam darah dan menghalang pengoksidaan kolesterol LDL yang menyebakan pembentukan plak.
Memperbaiki dan melindungi sel yg telah rosak akibat strok dgn kadar resveratol yg tinggi.
Membantu meningkatkan tenaga dalam sel (mitokondria), secara tidak langsung membantu pesakit dpt bergerak perlahan-lahan.
Melindungi tubuh terhadap penyakit kardiovaskular, stroke, serangan jantung dan lain-lain lagi.




Jadi jom ikhtiar yang terbaik dengan ViVix yang mengandungi campuran botani yang tinggi kadar anti-oksida, tanpa drugs dan bahan kimia berbahaya, beratus kajian klinikal telah dilakukan serta selamat diambil utk jangka masa panjang.

 Jadi dila sangat menggalakkan untuk ambil 2 botol Vivix sebab dapat: 
+ PERCUMA Keahlian RM 68.90
+ PERCUMA Postage RM10.60
+ Dapat Cash Back RM38.00
+ Nikmati semua produk Shaklee dengan harga yang lebih murah

Nak Dapatkan Dimana? 


CARA 1:

Kalau rasa malu-malu nak Whats Apps atau PM, boleh beli secara terus daripada website Shaklee, klik DI SINI 
Penghataran akan dibuat secara terus melalui GDex dan CityLink ke alamat yang anda berikan.

CARA 2:

Amat dialu-alukan untuk menghubungi dila bagi mendapatkan konsultasi tentang set mana yang paling tepat diambil, tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian daripada dila. Sekiranya anda berada di sekitar Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM), Bandar Baru Bangi dan Putrajaya, dila merupakan pengedar sah Shaklee sekitar UKM, Bandar Baru Bangi dan Putrajaya. 

CARA 3:

Amat dialu-alukan untuk menghubungi dila bagi MENDAFTAR AHLI dan menikmati potongan harga RM10-RM100 bagi setiap produk shaklee.

Fadilah
0193913712
Trusted Shaklee Distributor
FB Page: Healthy Warehouse
ig @healthy_warehouse 
COD UKM, Bandar Baru Bangi & Putrajaya


EmoticonEmoticon