Monday 10 April 2017

DAFTAR AHLI

BERBALOI KE DAFTAR JADI AHLI?

Asslamualaikum. Hai Semua :)





Sebelum kita explain further details, cuba kita imbas balik sejenak. Pagi tadi sebelum nak keluar rumah, anak minta duit nak belanja makan di sekolah, anak ke dua minta duit nak bayar buku latihan tambahan yang cikgu suruh beli, pastu teringat ikan, ayam, sayur, minyak masak dah habis, hulur kat isteri pula untuk beli barang dapur. Start saja enjin motor/kereta, minyak pula tinggal 2 bar, memang kena isi jugak la, kalau tak mau kena tolak tengah-tengah jalan. Pastu balik rumah dah letih nak tidoq ja rasa, nampak pula segala macam bil kat atas meja, nak kena bayar bil elektirk, air, telefon, Astro dengan loan rumah, kereta, personal loan, dgn hutang PTPTN lagi. Dalam masa yang sama kena ada saving untuk masa depan, untuk emergency, untuk balik kampung dan untuk musim perayaan. Last-last dalam account daripada beribu-ribu tinggal berapa ratus sahaja walhal baru awal bulan. Jadi, dalam keadaan yang stress hari-hari cari rezeki nak bayar segala hutang, dalam masa yang sama kena jaga kesihatan jugak. Kalau badan tak sihat macamana  nak kerja? ye dak?

Jadi bagi memastikan kesihatan kita terjaga dan dalam masa yang sama kita nak berjimat, saya amat menggalakkan untuk anda mendaftar sebagai ahli. Ahli apa tu? Mestilah daftar sebagai ahli Shaklee. Apa yang bagusnya Shaklee nie? Haa... kalau tak kenal, maka tak cinta. Gittew. 

  • Diasaskan oleh Dr. Forrest C. Shaklee, bermula dengan Shaklee's Vitalized Minerals pada tahun 1915 dan sehingga kini masih syarikat Shaklee masih utuh berdiri!
  • Semua produk Shaklee diluluskan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia. 
  • Menggunakan bahan semulajadi, bukan sintetik.
  • Tiada bahan kimia berbahaya dan terlarang.
  • Selamat diambil untuk jangka masa panjang.
  • Mempunyai Landmarkstudy dan telah lulus melalui beratus kajian saintifik. 



Jika anda mendaftar sebagai ahli Shaklee, anda bukan sahaja dapat menikmati lebih penjimatan, malahan boleh juga nak tambah pendapatan sampingan dalam keadaan ekonomi tak berapa nak best nie. Apa kelebihan jadi ahli Shaklee?


  • Penjimatan produk Shaklee RM 10- RM 100 mengikut jenis produk.
  • Shaklee menyediakan kelas nutrisi setiap bulan, percuma.
  • Setiap pembelian produk mempunyai point dan sekiranya cukup point, anda akan menerima Cash Rebate ke dalam account anda pada setiap 14hb. pada bulan hadapanya.
  • Fully Sponsor trip holiday dalam dan juga luar negara! Ini sangat Best! Boleh bawa ahli keluarga juga taw. 
  • Semakin tinggi ranking dan point anda, semakin banyak keistimewaan anda akan dapat seperti Car Bonus. Dapat jimat nak bayar duit kereta tiap-tiap bulan!



Berbaloi kan melabur jadi ahli Shaklee? Hanya RM 80 sahaja untuk seumur hidup. Banyakkk sangat penjimatan dan keistimewaan yang anda akan dapat. Jadi ahli tak semestiya kena buat business taw, untuk makan sendiri saja pn boleh. Tapi kalau nak tambah side income, saya akan guide macamana dan jom kita cambahkan duit masyukk! Boleh sampai 4 angka taw pulangan kalau kita rajin buat business Shaklee. Kalau nak tapi tak tahu, kita boleh ajarkan, Insya Allah tiada masalah :)

Jom daftar jadi ahli Shaklee, sambil dapat berjimat, dapat jaga kesihatan dan dapat tambah income :)


Fadilah

0193913712

Trusted Shaklee Distributor

FB Page: Healthy Warehouse

ig @healthy_warehouse 

COD UKM, Bandar Baru Bangi & Putrajaya



EmoticonEmoticon